نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش عالی بررسی و تحلیل رویکردهای ارزیابی کیفیت عملکرد مؤسسات آموزش عالی [دوره 1، شماره 3، 1396، صفحه 5-60]
  • آنتروپی شانون فازی شناسایی و اولویت‌بندی ریسک‌های بورس کالای ایران: رویکرد تصمیم گیری چندشاخصه خبره‌محور فازی ترکیبی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 100-119]

ا

  • ادراک طردشدگی نقش معنویت‌گرایی در رابطه بین ادراک طردشدگی و رفتارهای انحرافی در محیط کار [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 73-99]
  • ارزیابی عملکرد طراحی مدل ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شرکت‌های بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از تحلیل پوششی داده های شبکه ای [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 1-24]
  • ارزیابی عملکرد مدلی به منظور ارزیابی کارایی واحدهای تصمیم گیرنده با استفاده از تحلیل پوششی داده‌ها و برنامه ریزی آرمانی (مورد مطالعه: پیشخوان‌های دولت طرف قرارداد سازمان بیمه سلامت ایران) [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 145-186]
  • ارزیابی عملکرد تبیین مدل ارزیابی عملکرد نظام علوم، تحقیقات و فناوری کشور با رویکرد فرآیندی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 77-95]
  • الگوریتم‌های فراابتکاری ارائه یک الگوریتم حل فراابتکاری برای مساله طراحی شبکه زنجیره تامین سبز [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 1-17]
  • انجام سفارشات تأثیرگذاری تلاش های سازمانی بر عملکرد نوآورانه (مطالعه موردی شعبات و دفاتر خدمات بانکی شرکت پست بانک ایران در استان کرمانشاه) [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 117-143]

ب

  • بازار سرمایه زنجیره خدمات تأمین مالی مبتنی بر سرمایه: رویکرد مدلسازی نرم در مدیریت (مورد مطالعه: بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 141-166]
  • بازار سرمایه طراحی مدل ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شرکت‌های بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از تحلیل پوششی داده های شبکه ای [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 1-24]
  • برنامه ریزی آرمانی مدلی به منظور ارزیابی کارایی واحدهای تصمیم گیرنده با استفاده از تحلیل پوششی داده‌ها و برنامه ریزی آرمانی (مورد مطالعه: پیشخوان‌های دولت طرف قرارداد سازمان بیمه سلامت ایران) [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 145-186]
  • برنامه‌ریزی خطی خوشه‌بندی مشتریان بر اساس ارزش طول عمرمشتری (مدلLRFM) با استفاده از تکنیک داده‌کاوی و برنامه‌ریزی خطی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 43-61]
  • برنامه‌ریزی ریاضی ارائه یک الگوریتم حل فراابتکاری برای مساله طراحی شبکه زنجیره تامین سبز [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 1-17]
  • بورس اوراق بهادار طراحی مدل ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شرکت‌های بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از تحلیل پوششی داده های شبکه ای [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 1-24]
  • بورس کالای ایران شناسایی و اولویت‌بندی ریسک‌های بورس کالای ایران: رویکرد تصمیم گیری چندشاخصه خبره‌محور فازی ترکیبی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 100-119]

پ

  • پاداش نقدی مدیران تاثیر شوک برون‌زاد واردات در سطح صنعت بر پاداش نقدی مدیرعامل (مورد مطالعه: شرکت‌های پیشرو و رقیب در بورس بهادار تهران) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 24-42]
  • پارک علم و فناوری تحلیل دینامیکی اثر نهادها بر شرکت‌های دانش بنیان براساس تئوری نهادگرایی نوین؛ مطالعه موردی: پارک علم و فناوری یزد [دوره 1، شماره 3، 1396، صفحه 61-91]
  • پدیدارشناسی بررسی تجربه زیسته مدیران عالی از پدیده «پشیمانی استراتژیک» مبتنی بر رویکرد پدیدارشناسی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 62-76]
  • پشیمانی استراتژیک بررسی تجربه زیسته مدیران عالی از پدیده «پشیمانی استراتژیک» مبتنی بر رویکرد پدیدارشناسی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 62-76]
  • پیکره دانش مدیریت پروژه PMBOK ارزیابی روابط علی میان حوزه‌های عملکردی پیکره دانش مدیریت پروژه در صنعت پتروشیمی [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 67-86]

ت

  • تأمین مالی مبتنی بر سرمایه زنجیره خدمات تأمین مالی مبتنی بر سرمایه: رویکرد مدلسازی نرم در مدیریت (مورد مطالعه: بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 141-166]
  • تئوری نهادگرایی نوین تحلیل دینامیکی اثر نهادها بر شرکت‌های دانش بنیان براساس تئوری نهادگرایی نوین؛ مطالعه موردی: پارک علم و فناوری یزد [دوره 1، شماره 3، 1396، صفحه 61-91]
  • تاپسیس خاکستری ارائه یک رویکرد ترکیبی برای انتخاب بهینه استراتژی‌‌های شرکت بورس کالای ایران [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 91-116]
  • تجربه زیسته بررسی تجربه زیسته مدیران عالی از پدیده «پشیمانی استراتژیک» مبتنی بر رویکرد پدیدارشناسی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 62-76]
  • تحقیقات و فناوری تبیین مدل ارزیابی عملکرد نظام علوم، تحقیقات و فناوری کشور با رویکرد فرآیندی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 77-95]
  • تحقیق در عملیات نرم زنجیره خدمات تأمین مالی مبتنی بر سرمایه: رویکرد مدلسازی نرم در مدیریت (مورد مطالعه: بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 141-166]
  • تحلیل پوششی داده‌ها مدلی به منظور ارزیابی کارایی واحدهای تصمیم گیرنده با استفاده از تحلیل پوششی داده‌ها و برنامه ریزی آرمانی (مورد مطالعه: پیشخوان‌های دولت طرف قرارداد سازمان بیمه سلامت ایران) [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 145-186]
  • تحلیل پوششی داده‌های شبکه‌ای طراحی مدل ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شرکت‌های بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از تحلیل پوششی داده های شبکه ای [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 1-24]
  • تحلیل تم بررسی عوامل مؤثر بر چابکی نیروی انسانی با رویکرد ترکیبی تحلیل عاملی و روش ویکور (شرکت احداث و توسعه نیروگاههای مپنا) [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 19-45]
  • تحلیل عاملی بررسی عوامل مؤثر بر چابکی نیروی انسانی با رویکرد ترکیبی تحلیل عاملی و روش ویکور (شرکت احداث و توسعه نیروگاههای مپنا) [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 19-45]
  • تحلیل عاملی تاییدی مدلی به منظور ارزیابی کارایی واحدهای تصمیم گیرنده با استفاده از تحلیل پوششی داده‌ها و برنامه ریزی آرمانی (مورد مطالعه: پیشخوان‌های دولت طرف قرارداد سازمان بیمه سلامت ایران) [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 145-186]
  • تحلیل علی ارزیابی روابط علی میان حوزه‌های عملکردی پیکره دانش مدیریت پروژه در صنعت پتروشیمی [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 67-86]
  • تصمیم‌گیری چندشاخصه ارائه رویکرد ترکیبی روش‌های تصمیم‌گیری CCSD و COPRAS به منظور انتخاب عایق حرارتی سازگار با محیط زیست (مورد مطالعه: انتخاب روغن گیاهی ترانسفورماتور) [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 117-139]
  • تصمیم‌گیری گروهی ارزیابی اولویت های رقابتی زنجیره تامین با رویکرد مقایسات غیر قطعی و روابط ترجیحی شهودی فازی [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 87-116]
  • تصویر نام تجاری تأثیرگذاری تلاش های سازمانی بر عملکرد نوآورانه (مطالعه موردی شعبات و دفاتر خدمات بانکی شرکت پست بانک ایران در استان کرمانشاه) [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 117-143]
  • تعادل کار و زندگی تأثیر معنویت در محیط کار بر عملکرد شغلی با تمرکز بر نقش متغیرهای میانجی تعادل کار و زندگی، سلامت روانی و شادی کارکنان (وزارت راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران) [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 69-90]
  • تکامل فرا روشِ پژوهش های مبتنی بر نظریه هم تکاملی در مطالعات سازمان و مدیریت (مورد مطالعه: مقالات نشریات نمایه شده در پایگاه ISI از سال 1999 تا 2018) [دوره 1، شماره 3، 1396، صفحه 111-136]
  • تنظیم ‏گری شناسایی سناریوهای آینده رمزارزها در ایران [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 1-12]
  • تیپ شخصیتی تحلیل محتوایی نقش برجسته تیپ شخصیتی مشتریان در میزان هزینه کرد آن‌ها در مراکز خرید [دوره 1، شماره 3، 1396، صفحه 162-179]

ج

  • جستجوی ممنوعه ارائه یک الگوریتم حل فراابتکاری برای مساله طراحی شبکه زنجیره تامین سبز [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 1-17]
  • جهت‌گیری کارآفرینی بین‌المللی تأثیر منابع نامشهود و جهت‌گیری کارآفرینی بین‌المللی بر عملکرد صادراتی با توجه به نقش میانجی قابلیت‌های پویا در شرکت‌های صادرکننده فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 54-72]
  • جو اخلاقی درک‌شده بررسی اثر جو اخلاقی درک‌شده بر شکستن قواعد اجتماعی در محیط کار [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 120-137]

چ

  • چابکی نیروی انسانی بررسی عوامل مؤثر بر چابکی نیروی انسانی با رویکرد ترکیبی تحلیل عاملی و روش ویکور (شرکت احداث و توسعه نیروگاههای مپنا) [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 19-45]
  • چیدمان ویترین ارزیابی اثرات چیدمان ویترین‌ها بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان خانم در فروشگاه‌های شهر کرمانشاه [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 40-53]

ح

  • حمایت سازمانی درک‌شده بررسی اثر جو اخلاقی درک‌شده بر شکستن قواعد اجتماعی در محیط کار [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 120-137]

خ

  • خوشه‌بندی مشتریان خوشه‌بندی مشتریان بر اساس ارزش طول عمرمشتری (مدلLRFM) با استفاده از تکنیک داده‌کاوی و برنامه‌ریزی خطی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 43-61]

د

  • داده‌کاوی خوشه‌بندی مشتریان بر اساس ارزش طول عمرمشتری (مدلLRFM) با استفاده از تکنیک داده‌کاوی و برنامه‌ریزی خطی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 43-61]
  • دانشگاه‌ها و مؤسسات تابع آنها بررسی و تحلیل رویکردهای ارزیابی کیفیت عملکرد مؤسسات آموزش عالی [دوره 1، شماره 3، 1396، صفحه 5-60]

ر

  • رضایت مشتری تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت ها بر وفاداری مشتری با توجه به نقش میانجی اعتماد، شناخت مشتری از شرکت و رضایت (مورد مطالعه: هتل های شهر کرمانشاه) [دوره 1، شماره 3، 1396، صفحه 92-110]
  • رفتار خرید خانم‌ها ارزیابی اثرات چیدمان ویترین‌ها بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان خانم در فروشگاه‌های شهر کرمانشاه [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 40-53]
  • رفتار مصرف‌کننده ارزیابی اثرات چیدمان ویترین‌ها بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان خانم در فروشگاه‌های شهر کرمانشاه [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 40-53]
  • رفتارهای انحرافی نقش معنویت‌گرایی در رابطه بین ادراک طردشدگی و رفتارهای انحرافی در محیط کار [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 73-99]
  • رمزارز شناسایی سناریوهای آینده رمزارزها در ایران [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 1-12]
  • روابط علی ارائه مدل ارزیابی عملکرد بانک های تجاری با رویکرد ترکیبی BSC و فرآیند تحلیل شبکه‌ای [دوره 1، شماره 3، 1396، صفحه 137-161]
  • روش CCSD ارائه رویکرد ترکیبی روش‌های تصمیم‌گیری CCSD و COPRAS به منظور انتخاب عایق حرارتی سازگار با محیط زیست (مورد مطالعه: انتخاب روغن گیاهی ترانسفورماتور) [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 117-139]
  • روش COPRAS ارائه رویکرد ترکیبی روش‌های تصمیم‌گیری CCSD و COPRAS به منظور انتخاب عایق حرارتی سازگار با محیط زیست (مورد مطالعه: انتخاب روغن گیاهی ترانسفورماتور) [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 117-139]
  • روش‌شناسی سیستم‌های نرم زنجیره خدمات تأمین مالی مبتنی بر سرمایه: رویکرد مدلسازی نرم در مدیریت (مورد مطالعه: بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 141-166]
  • روش ویکور بررسی عوامل مؤثر بر چابکی نیروی انسانی با رویکرد ترکیبی تحلیل عاملی و روش ویکور (شرکت احداث و توسعه نیروگاههای مپنا) [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 19-45]
  • روغن ترانسفورماتور ارائه رویکرد ترکیبی روش‌های تصمیم‌گیری CCSD و COPRAS به منظور انتخاب عایق حرارتی سازگار با محیط زیست (مورد مطالعه: انتخاب روغن گیاهی ترانسفورماتور) [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 117-139]
  • روغن گیاهی ارائه رویکرد ترکیبی روش‌های تصمیم‌گیری CCSD و COPRAS به منظور انتخاب عایق حرارتی سازگار با محیط زیست (مورد مطالعه: انتخاب روغن گیاهی ترانسفورماتور) [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 117-139]
  • رویکرد پویایی‌های سیستمی تحلیل دینامیکی اثر نهادها بر شرکت‌های دانش بنیان براساس تئوری نهادگرایی نوین؛ مطالعه موردی: پارک علم و فناوری یزد [دوره 1، شماره 3، 1396، صفحه 61-91]
  • رویکرد فازی شهودی ارزیابی اولویت های رقابتی زنجیره تامین با رویکرد مقایسات غیر قطعی و روابط ترجیحی شهودی فازی [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 87-116]
  • ریسک شناسایی و اولویت‌بندی ریسک‌های بورس کالای ایران: رویکرد تصمیم گیری چندشاخصه خبره‌محور فازی ترکیبی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 100-119]
  • ریسک سیاسی شناسایی و اولویت‌بندی ریسک‌های بورس کالای ایران: رویکرد تصمیم گیری چندشاخصه خبره‌محور فازی ترکیبی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 100-119]

ز

  • زنجیره تامین ارزیابی اولویت های رقابتی زنجیره تامین با رویکرد مقایسات غیر قطعی و روابط ترجیحی شهودی فازی [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 87-116]
  • زنجیره تامین بشردوستانه ارائه مدل ساختاری عوامل کلیدی موفقیت زنجیره تأمین بشردوستانه [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 47-65]

س

  • سرمایه بررسی تأثیر هوش فرهنگی بر ارتقای سرمایه‌های اجتماعی در میان دانشجویان (مورد بررسی پردیس فارابی دانشگاه تهران)‌ [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 25-45]
  • سرمایه اجتماعی بررسی تأثیر هوش فرهنگی بر ارتقای سرمایه‌های اجتماعی در میان دانشجویان (مورد بررسی پردیس فارابی دانشگاه تهران)‌ [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 25-45]
  • سرمایه انسانی تحلیل محتوایی نقش برجسته تیپ شخصیتی مشتریان در میزان هزینه کرد آن‌ها در مراکز خرید [دوره 1، شماره 3، 1396، صفحه 162-179]
  • سرمایه روان شناختی ارزیابی رابطه عدالت سازمانی با سرمایه روان‌شناختی (مورد مطالعه: اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 13-23]
  • سلامت روانی کارکنان تأثیر معنویت در محیط کار بر عملکرد شغلی با تمرکز بر نقش متغیرهای میانجی تعادل کار و زندگی، سلامت روانی و شادی کارکنان (وزارت راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران) [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 69-90]
  • سناریو شناسایی سناریوهای آینده رمزارزها در ایران [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 1-12]
  • سنجش کیفیت عملکرد بررسی و تحلیل رویکردهای ارزیابی کیفیت عملکرد مؤسسات آموزش عالی [دوره 1، شماره 3، 1396، صفحه 5-60]
  • سیاست‌گذاری شناسایی سناریوهای آینده رمزارزها در ایران [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 1-12]

ش

  • شادی کارکنان تأثیر معنویت در محیط کار بر عملکرد شغلی با تمرکز بر نقش متغیرهای میانجی تعادل کار و زندگی، سلامت روانی و شادی کارکنان (وزارت راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران) [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 69-90]
  • شرکت احداث و توسعه نیروگاه‌های مپنا بررسی عوامل مؤثر بر چابکی نیروی انسانی با رویکرد ترکیبی تحلیل عاملی و روش ویکور (شرکت احداث و توسعه نیروگاههای مپنا) [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 19-45]
  • شرکت‌های پیشرو تاثیر شوک برون‌زاد واردات در سطح صنعت بر پاداش نقدی مدیرعامل (مورد مطالعه: شرکت‌های پیشرو و رقیب در بورس بهادار تهران) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 24-42]
  • شرکت‌های رقیب تاثیر شوک برون‌زاد واردات در سطح صنعت بر پاداش نقدی مدیرعامل (مورد مطالعه: شرکت‌های پیشرو و رقیب در بورس بهادار تهران) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 24-42]
  • شکستن قواعد اجتماعی بررسی اثر جو اخلاقی درک‌شده بر شکستن قواعد اجتماعی در محیط کار [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 120-137]
  • شوک واردات در صنعت تاثیر شوک برون‌زاد واردات در سطح صنعت بر پاداش نقدی مدیرعامل (مورد مطالعه: شرکت‌های پیشرو و رقیب در بورس بهادار تهران) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 24-42]

ص

  • صنعت بانکداری ارائه مدل ارزیابی عملکرد بانک های تجاری با رویکرد ترکیبی BSC و فرآیند تحلیل شبکه‌ای [دوره 1، شماره 3، 1396، صفحه 137-161]
  • صنعت پتروشیمی ارزیابی روابط علی میان حوزه‌های عملکردی پیکره دانش مدیریت پروژه در صنعت پتروشیمی [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 67-86]

ط

  • طراحی شبکه ارائه یک الگوریتم حل فراابتکاری برای مساله طراحی شبکه زنجیره تامین سبز [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 1-17]

ظ

  • ظاهر دیداری تأثیرگذاری تلاش های سازمانی بر عملکرد نوآورانه (مطالعه موردی شعبات و دفاتر خدمات بانکی شرکت پست بانک ایران در استان کرمانشاه) [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 117-143]

ع

  • عاطفه مثبت بررسی اثر جو اخلاقی درک‌شده بر شکستن قواعد اجتماعی در محیط کار [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 120-137]
  • عدالت توزیعی ارزیابی رابطه عدالت سازمانی با سرمایه روان‌شناختی (مورد مطالعه: اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 13-23]
  • عدالت سازمانی ارزیابی رابطه عدالت سازمانی با سرمایه روان‌شناختی (مورد مطالعه: اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 13-23]
  • عدم وجود خطا تأثیرگذاری تلاش های سازمانی بر عملکرد نوآورانه (مطالعه موردی شعبات و دفاتر خدمات بانکی شرکت پست بانک ایران در استان کرمانشاه) [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 117-143]
  • عملکرد بین‌المللی شرکت‌های کوچک و متوسط بررسی تاثیر قابلیت‌های دیدگاه منبع‌محور و پویا بر عملکرد بین‌المللی شرکت‌های کوچک و متوسط با میانجی‌گری مزیت رقابتی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 19-39]
  • عملکرد سازمانی بررسی تأثیر مشارکت زنجیره تأمین و مشتری‌مداری بر یکپارچگی خارجی زنجیره تأمین و عملکرد سازمانی در شرکت‌های تولیدی استان خوزستان [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-18]
  • عملکرد شغلی تأثیر معنویت در محیط کار بر عملکرد شغلی با تمرکز بر نقش متغیرهای میانجی تعادل کار و زندگی، سلامت روانی و شادی کارکنان (وزارت راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران) [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 69-90]
  • عملکرد صادراتی تأثیر منابع نامشهود و جهت‌گیری کارآفرینی بین‌المللی بر عملکرد صادراتی با توجه به نقش میانجی قابلیت‌های پویا در شرکت‌های صادرکننده فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 54-72]
  • عملکرد نوآورانه تأثیرگذاری تلاش های سازمانی بر عملکرد نوآورانه (مطالعه موردی شعبات و دفاتر خدمات بانکی شرکت پست بانک ایران در استان کرمانشاه) [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 117-143]
  • عوامل کلیدی موفقیت ارائه مدل ساختاری عوامل کلیدی موفقیت زنجیره تأمین بشردوستانه [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 47-65]

ف

  • فرآیند تحلیل شبکه‌ای ارائه مدل ارزیابی عملکرد بانک های تجاری با رویکرد ترکیبی BSC و فرآیند تحلیل شبکه‌ای [دوره 1، شماره 3، 1396، صفحه 137-161]
  • فرا روش فرا روشِ پژوهش های مبتنی بر نظریه هم تکاملی در مطالعات سازمان و مدیریت (مورد مطالعه: مقالات نشریات نمایه شده در پایگاه ISI از سال 1999 تا 2018) [دوره 1، شماره 3، 1396، صفحه 111-136]
  • فرا مطالعه فرا روشِ پژوهش های مبتنی بر نظریه هم تکاملی در مطالعات سازمان و مدیریت (مورد مطالعه: مقالات نشریات نمایه شده در پایگاه ISI از سال 1999 تا 2018) [دوره 1، شماره 3، 1396، صفحه 111-136]

ق

  • قابلیت‌های اساسی دیدگاه منبع‌محور بررسی تاثیر قابلیت‌های دیدگاه منبع‌محور و پویا بر عملکرد بین‌المللی شرکت‌های کوچک و متوسط با میانجی‌گری مزیت رقابتی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 19-39]
  • قابلیت‌های پویا بررسی تاثیر قابلیت‌های دیدگاه منبع‌محور و پویا بر عملکرد بین‌المللی شرکت‌های کوچک و متوسط با میانجی‌گری مزیت رقابتی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 19-39]
  • قابلیت‌های پویا تأثیر منابع نامشهود و جهت‌گیری کارآفرینی بین‌المللی بر عملکرد صادراتی با توجه به نقش میانجی قابلیت‌های پویا در شرکت‌های صادرکننده فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 54-72]

ک

  • کارت امتیازی متوازن ارائه مدل ارزیابی عملکرد بانک های تجاری با رویکرد ترکیبی BSC و فرآیند تحلیل شبکه‌ای [دوره 1، شماره 3، 1396، صفحه 137-161]
  • کلمات کلیدی: معنویت در محیط کار تأثیر معنویت در محیط کار بر عملکرد شغلی با تمرکز بر نقش متغیرهای میانجی تعادل کار و زندگی، سلامت روانی و شادی کارکنان (وزارت راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران) [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 69-90]
  • کلید واژگان: اعتماد مشتری تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت ها بر وفاداری مشتری با توجه به نقش میانجی اعتماد، شناخت مشتری از شرکت و رضایت (مورد مطالعه: هتل های شهر کرمانشاه) [دوره 1، شماره 3، 1396، صفحه 92-110]

ل

  • لجستیک امدادرسانی ارائه مدل ساختاری عوامل کلیدی موفقیت زنجیره تأمین بشردوستانه [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 47-65]

م

  • ماتریس ارزیابی کمی راهبردها ارائه یک رویکرد ترکیبی برای انتخاب بهینه استراتژی‌‌های شرکت بورس کالای ایران [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 91-116]
  • ماتریس سوات ارائه یک رویکرد ترکیبی برای انتخاب بهینه استراتژی‌‌های شرکت بورس کالای ایران [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 91-116]
  • مخارج مشتری تحلیل محتوایی نقش برجسته تیپ شخصیتی مشتریان در میزان هزینه کرد آن‌ها در مراکز خرید [دوره 1، شماره 3، 1396، صفحه 162-179]
  • مدل LFRM خوشه‌بندی مشتریان بر اساس ارزش طول عمرمشتری (مدلLRFM) با استفاده از تکنیک داده‌کاوی و برنامه‌ریزی خطی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 43-61]
  • مدل‌سازی ساختاری تفسیری ارائه مدل ساختاری عوامل کلیدی موفقیت زنجیره تأمین بشردوستانه [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 47-65]
  • مدلسازی مشارکتی تحلیل دینامیکی اثر نهادها بر شرکت‌های دانش بنیان براساس تئوری نهادگرایی نوین؛ مطالعه موردی: پارک علم و فناوری یزد [دوره 1، شماره 3، 1396، صفحه 61-91]
  • مدل سیستم‌های مانا تبیین مدل ارزیابی عملکرد نظام علوم، تحقیقات و فناوری کشور با رویکرد فرآیندی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 77-95]
  • مدل فرآیندی تبیین مدل ارزیابی عملکرد نظام علوم، تحقیقات و فناوری کشور با رویکرد فرآیندی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 77-95]
  • مدل مبتنی بر متغیرهای کمبود مدلی به منظور ارزیابی کارایی واحدهای تصمیم گیرنده با استفاده از تحلیل پوششی داده‌ها و برنامه ریزی آرمانی (مورد مطالعه: پیشخوان‌های دولت طرف قرارداد سازمان بیمه سلامت ایران) [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 145-186]
  • مدیریت ارتباط با مشتری خوشه‌بندی مشتریان بر اساس ارزش طول عمرمشتری (مدلLRFM) با استفاده از تکنیک داده‌کاوی و برنامه‌ریزی خطی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 43-61]
  • مدیریت زنجیره تامین سبز ارائه یک الگوریتم حل فراابتکاری برای مساله طراحی شبکه زنجیره تامین سبز [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 1-17]
  • مزیت رقابتی بررسی تاثیر قابلیت‌های دیدگاه منبع‌محور و پویا بر عملکرد بین‌المللی شرکت‌های کوچک و متوسط با میانجی‌گری مزیت رقابتی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 19-39]
  • مسئولیت اجتماعی شرکت تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت ها بر وفاداری مشتری با توجه به نقش میانجی اعتماد، شناخت مشتری از شرکت و رضایت (مورد مطالعه: هتل های شهر کرمانشاه) [دوره 1، شماره 3، 1396، صفحه 92-110]
  • مشارکت زنجیره تأمین بررسی تأثیر مشارکت زنجیره تأمین و مشتری‌مداری بر یکپارچگی خارجی زنجیره تأمین و عملکرد سازمانی در شرکت‌های تولیدی استان خوزستان [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-18]
  • مشتری‌مداری بررسی تأثیر مشارکت زنجیره تأمین و مشتری‌مداری بر یکپارچگی خارجی زنجیره تأمین و عملکرد سازمانی در شرکت‌های تولیدی استان خوزستان [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-18]
  • مطالعات سازمانی فرا روشِ پژوهش های مبتنی بر نظریه هم تکاملی در مطالعات سازمان و مدیریت (مورد مطالعه: مقالات نشریات نمایه شده در پایگاه ISI از سال 1999 تا 2018) [دوره 1، شماره 3، 1396، صفحه 111-136]
  • معادلات ساختاریافته خطی بررسی تأثیر هوش فرهنگی بر ارتقای سرمایه‌های اجتماعی در میان دانشجویان (مورد بررسی پردیس فارابی دانشگاه تهران)‌ [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 25-45]
  • معنویت‌گرایی نقش معنویت‌گرایی در رابطه بین ادراک طردشدگی و رفتارهای انحرافی در محیط کار [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 73-99]
  • مقایسات غیرقطعی ارزیابی اولویت های رقابتی زنجیره تامین با رویکرد مقایسات غیر قطعی و روابط ترجیحی شهودی فازی [دوره 1، شماره 1، 1396، صفحه 87-116]
  • منابع نامشهود تأثیر منابع نامشهود و جهت‌گیری کارآفرینی بین‌المللی بر عملکرد صادراتی با توجه به نقش میانجی قابلیت‌های پویا در شرکت‌های صادرکننده فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 54-72]
  • منبع کنترل بررسی اثر جو اخلاقی درک‌شده بر شکستن قواعد اجتماعی در محیط کار [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 120-137]

ن

  • نظام علوم تبیین مدل ارزیابی عملکرد نظام علوم، تحقیقات و فناوری کشور با رویکرد فرآیندی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 77-95]
  • نقشه تماتیک بررسی تجربه زیسته مدیران عالی از پدیده «پشیمانی استراتژیک» مبتنی بر رویکرد پدیدارشناسی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 62-76]

و

  • وفاداری مشتری تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت ها بر وفاداری مشتری با توجه به نقش میانجی اعتماد، شناخت مشتری از شرکت و رضایت (مورد مطالعه: هتل های شهر کرمانشاه) [دوره 1، شماره 3، 1396، صفحه 92-110]
  • ویکور فازی شناسایی و اولویت‌بندی ریسک‌های بورس کالای ایران: رویکرد تصمیم گیری چندشاخصه خبره‌محور فازی ترکیبی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 100-119]

ه

  • هتل تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت ها بر وفاداری مشتری با توجه به نقش میانجی اعتماد، شناخت مشتری از شرکت و رضایت (مورد مطالعه: هتل های شهر کرمانشاه) [دوره 1، شماره 3، 1396، صفحه 92-110]
  • هم تکاملی فرا روشِ پژوهش های مبتنی بر نظریه هم تکاملی در مطالعات سازمان و مدیریت (مورد مطالعه: مقالات نشریات نمایه شده در پایگاه ISI از سال 1999 تا 2018) [دوره 1، شماره 3، 1396، صفحه 111-136]
  • هم‌راستایی تبیین مدل ارزیابی عملکرد نظام علوم، تحقیقات و فناوری کشور با رویکرد فرآیندی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 77-95]
  • هوش بررسی تأثیر هوش فرهنگی بر ارتقای سرمایه‌های اجتماعی در میان دانشجویان (مورد بررسی پردیس فارابی دانشگاه تهران)‌ [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 25-45]
  • هوش فرهنگی بررسی تأثیر هوش فرهنگی بر ارتقای سرمایه‌های اجتماعی در میان دانشجویان (مورد بررسی پردیس فارابی دانشگاه تهران)‌ [دوره 1، شماره 2، 1396، صفحه 25-45]

ی

  • یکپارچگی داخلی تأمین‌کنندگان بررسی تأثیر مشارکت زنجیره تأمین و مشتری‌مداری بر یکپارچگی خارجی زنجیره تأمین و عملکرد سازمانی در شرکت‌های تولیدی استان خوزستان [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-18]