نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آنتروپی شانون فازی شناسایی و اولویت‌بندی ریسک‌های بورس کالای ایران: رویکرد تصمیم گیری چندشاخصه خبره‌محور فازی ترکیبی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 100-119]

ا

  • ادراک طردشدگی نقش معنویت‌گرایی در رابطه بین ادراک طردشدگی و رفتارهای انحرافی در محیط کار [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 73-99]
  • ارزیابی عملکرد تبیین مدل ارزیابی عملکرد نظام علوم، تحقیقات و فناوری کشور با رویکرد فرآیندی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 77-95]

ب

  • برنامه‌ریزی خطی خوشه‌بندی مشتریان بر اساس ارزش طول عمرمشتری (مدلLRFM) با استفاده از تکنیک داده‌کاوی و برنامه‌ریزی خطی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 43-61]
  • بورس کالای ایران شناسایی و اولویت‌بندی ریسک‌های بورس کالای ایران: رویکرد تصمیم گیری چندشاخصه خبره‌محور فازی ترکیبی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 100-119]

پ

  • پاداش نقدی مدیران تاثیر شوک برون‌زاد واردات در سطح صنعت بر پاداش نقدی مدیرعامل (مورد مطالعه: شرکت‌های پیشرو و رقیب در بورس بهادار تهران) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 24-42]
  • پدیدارشناسی بررسی تجربه زیسته مدیران عالی از پدیده «پشیمانی استراتژیک» مبتنی بر رویکرد پدیدارشناسی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 62-76]
  • پشیمانی استراتژیک بررسی تجربه زیسته مدیران عالی از پدیده «پشیمانی استراتژیک» مبتنی بر رویکرد پدیدارشناسی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 62-76]

ت

  • تجربه زیسته بررسی تجربه زیسته مدیران عالی از پدیده «پشیمانی استراتژیک» مبتنی بر رویکرد پدیدارشناسی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 62-76]
  • تحقیقات و فناوری تبیین مدل ارزیابی عملکرد نظام علوم، تحقیقات و فناوری کشور با رویکرد فرآیندی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 77-95]
  • تنظیم ‏گری شناسایی سناریوهای آینده رمزارزها در ایران [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 1-12]

ج

  • جهت‌گیری کارآفرینی بین‌المللی تأثیر منابع نامشهود و جهت‌گیری کارآفرینی بین‌المللی بر عملکرد صادراتی با توجه به نقش میانجی قابلیت‌های پویا در شرکت‌های صادرکننده فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 54-72]
  • جو اخلاقی درک‌شده بررسی اثر جو اخلاقی درک‌شده بر شکستن قواعد اجتماعی در محیط کار [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 120-137]

چ

  • چیدمان ویترین ارزیابی اثرات چیدمان ویترین‌ها بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان خانم در فروشگاه‌های شهر کرمانشاه [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 40-53]

ح

  • حمایت سازمانی درک‌شده بررسی اثر جو اخلاقی درک‌شده بر شکستن قواعد اجتماعی در محیط کار [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 120-137]

خ

  • خوشه‌بندی مشتریان خوشه‌بندی مشتریان بر اساس ارزش طول عمرمشتری (مدلLRFM) با استفاده از تکنیک داده‌کاوی و برنامه‌ریزی خطی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 43-61]

د

  • داده‌کاوی خوشه‌بندی مشتریان بر اساس ارزش طول عمرمشتری (مدلLRFM) با استفاده از تکنیک داده‌کاوی و برنامه‌ریزی خطی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 43-61]

ر

  • رفتار خرید خانم‌ها ارزیابی اثرات چیدمان ویترین‌ها بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان خانم در فروشگاه‌های شهر کرمانشاه [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 40-53]
  • رفتار مصرف‌کننده ارزیابی اثرات چیدمان ویترین‌ها بر رفتار خرید مصرف‌کنندگان خانم در فروشگاه‌های شهر کرمانشاه [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 40-53]
  • رفتارهای انحرافی نقش معنویت‌گرایی در رابطه بین ادراک طردشدگی و رفتارهای انحرافی در محیط کار [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 73-99]
  • رمزارز شناسایی سناریوهای آینده رمزارزها در ایران [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 1-12]
  • ریسک شناسایی و اولویت‌بندی ریسک‌های بورس کالای ایران: رویکرد تصمیم گیری چندشاخصه خبره‌محور فازی ترکیبی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 100-119]
  • ریسک سیاسی شناسایی و اولویت‌بندی ریسک‌های بورس کالای ایران: رویکرد تصمیم گیری چندشاخصه خبره‌محور فازی ترکیبی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 100-119]

س

  • سرمایه روان شناختی ارزیابی رابطه عدالت سازمانی با سرمایه روان‌شناختی (مورد مطالعه: اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 13-23]
  • سناریو شناسایی سناریوهای آینده رمزارزها در ایران [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 1-12]
  • سیاست‌گذاری شناسایی سناریوهای آینده رمزارزها در ایران [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 1-12]

ش

  • شرکت‌های پیشرو تاثیر شوک برون‌زاد واردات در سطح صنعت بر پاداش نقدی مدیرعامل (مورد مطالعه: شرکت‌های پیشرو و رقیب در بورس بهادار تهران) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 24-42]
  • شرکت‌های رقیب تاثیر شوک برون‌زاد واردات در سطح صنعت بر پاداش نقدی مدیرعامل (مورد مطالعه: شرکت‌های پیشرو و رقیب در بورس بهادار تهران) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 24-42]
  • شکستن قواعد اجتماعی بررسی اثر جو اخلاقی درک‌شده بر شکستن قواعد اجتماعی در محیط کار [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 120-137]
  • شوک واردات در صنعت تاثیر شوک برون‌زاد واردات در سطح صنعت بر پاداش نقدی مدیرعامل (مورد مطالعه: شرکت‌های پیشرو و رقیب در بورس بهادار تهران) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 24-42]

ع

  • عاطفه مثبت بررسی اثر جو اخلاقی درک‌شده بر شکستن قواعد اجتماعی در محیط کار [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 120-137]
  • عدالت توزیعی ارزیابی رابطه عدالت سازمانی با سرمایه روان‌شناختی (مورد مطالعه: اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 13-23]
  • عدالت سازمانی ارزیابی رابطه عدالت سازمانی با سرمایه روان‌شناختی (مورد مطالعه: اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه) [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 13-23]
  • عملکرد بین‌المللی شرکت‌های کوچک و متوسط بررسی تاثیر قابلیت‌های دیدگاه منبع‌محور و پویا بر عملکرد بین‌المللی شرکت‌های کوچک و متوسط با میانجی‌گری مزیت رقابتی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 19-39]
  • عملکرد سازمانی بررسی تأثیر مشارکت زنجیره تأمین و مشتری‌مداری بر یکپارچگی خارجی زنجیره تأمین و عملکرد سازمانی در شرکت‌های تولیدی استان خوزستان [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-18]
  • عملکرد صادراتی تأثیر منابع نامشهود و جهت‌گیری کارآفرینی بین‌المللی بر عملکرد صادراتی با توجه به نقش میانجی قابلیت‌های پویا در شرکت‌های صادرکننده فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 54-72]

ق

  • قابلیت‌های اساسی دیدگاه منبع‌محور بررسی تاثیر قابلیت‌های دیدگاه منبع‌محور و پویا بر عملکرد بین‌المللی شرکت‌های کوچک و متوسط با میانجی‌گری مزیت رقابتی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 19-39]
  • قابلیت‌های پویا بررسی تاثیر قابلیت‌های دیدگاه منبع‌محور و پویا بر عملکرد بین‌المللی شرکت‌های کوچک و متوسط با میانجی‌گری مزیت رقابتی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 19-39]
  • قابلیت‌های پویا تأثیر منابع نامشهود و جهت‌گیری کارآفرینی بین‌المللی بر عملکرد صادراتی با توجه به نقش میانجی قابلیت‌های پویا در شرکت‌های صادرکننده فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 54-72]

م

  • مدل LFRM خوشه‌بندی مشتریان بر اساس ارزش طول عمرمشتری (مدلLRFM) با استفاده از تکنیک داده‌کاوی و برنامه‌ریزی خطی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 43-61]
  • مدل سیستم‌های مانا تبیین مدل ارزیابی عملکرد نظام علوم، تحقیقات و فناوری کشور با رویکرد فرآیندی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 77-95]
  • مدل فرآیندی تبیین مدل ارزیابی عملکرد نظام علوم، تحقیقات و فناوری کشور با رویکرد فرآیندی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 77-95]
  • مدیریت ارتباط با مشتری خوشه‌بندی مشتریان بر اساس ارزش طول عمرمشتری (مدلLRFM) با استفاده از تکنیک داده‌کاوی و برنامه‌ریزی خطی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 43-61]
  • مزیت رقابتی بررسی تاثیر قابلیت‌های دیدگاه منبع‌محور و پویا بر عملکرد بین‌المللی شرکت‌های کوچک و متوسط با میانجی‌گری مزیت رقابتی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 19-39]
  • مشارکت زنجیره تأمین بررسی تأثیر مشارکت زنجیره تأمین و مشتری‌مداری بر یکپارچگی خارجی زنجیره تأمین و عملکرد سازمانی در شرکت‌های تولیدی استان خوزستان [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-18]
  • مشتری‌مداری بررسی تأثیر مشارکت زنجیره تأمین و مشتری‌مداری بر یکپارچگی خارجی زنجیره تأمین و عملکرد سازمانی در شرکت‌های تولیدی استان خوزستان [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-18]
  • معنویت‌گرایی نقش معنویت‌گرایی در رابطه بین ادراک طردشدگی و رفتارهای انحرافی در محیط کار [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 73-99]
  • منابع نامشهود تأثیر منابع نامشهود و جهت‌گیری کارآفرینی بین‌المللی بر عملکرد صادراتی با توجه به نقش میانجی قابلیت‌های پویا در شرکت‌های صادرکننده فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 54-72]
  • منبع کنترل بررسی اثر جو اخلاقی درک‌شده بر شکستن قواعد اجتماعی در محیط کار [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 120-137]

ن

  • نظام علوم تبیین مدل ارزیابی عملکرد نظام علوم، تحقیقات و فناوری کشور با رویکرد فرآیندی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 77-95]
  • نقشه تماتیک بررسی تجربه زیسته مدیران عالی از پدیده «پشیمانی استراتژیک» مبتنی بر رویکرد پدیدارشناسی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 62-76]

و

  • ویکور فازی شناسایی و اولویت‌بندی ریسک‌های بورس کالای ایران: رویکرد تصمیم گیری چندشاخصه خبره‌محور فازی ترکیبی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 100-119]

ه

  • هم‌راستایی تبیین مدل ارزیابی عملکرد نظام علوم، تحقیقات و فناوری کشور با رویکرد فرآیندی [دوره 2، شماره 2، 1400، صفحه 77-95]

ی

  • یکپارچگی داخلی تأمین‌کنندگان بررسی تأثیر مشارکت زنجیره تأمین و مشتری‌مداری بر یکپارچگی خارجی زنجیره تأمین و عملکرد سازمانی در شرکت‌های تولیدی استان خوزستان [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 1-18]