نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
1 دانشیار گروه مدیریت، دانشگاه شهید چمران اهواز، دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی، اهواز، ایران
2 استادیار گروه مدیریت، دانشگاه شهید چمران اهواز، دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی، اهواز، ایران
3 کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی، دانشگاه شهیدچمران اهواز، دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی،اهواز، ایران.
4 استادیار، گروه مدیریت، دانشگاه شهید چمران اهواز، دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی، اهواز، ایران
چکیده
کلیدواژهها